Monday, July 5, 2010

Hari ini sangat mengembirakan saya , ia amat seronok . Ia bermula dengan kawan saya , Hairi , menghantar saya sepucuk pesanan ringkas mengatakan bahawa keluarga mereka telah membuat pembukaan rumah dan mereka mengajak saya ke rumah mereka untuk berseronok . Di sana berada ramai orang yang pun telah diajak oleh ibu bapa Hairi . Mereka sedang berseronok dengan rakan-rakan mereka . Di sana ada banyak aktiviti yang boleh saya membuat , seperti bernyani , bergitar dan sebagai-bagainya . Ia sungguh seronok . Di sana juga terdapat banyak makanan yang amat sedap . Selepas berapa jam kemudian , saya meninggal tempat itu dengan segera kerana ia sudah lambat . Sampai sekarang , saya masih teringatkan kenangan yang tidak saya boleh melupakan , ia pun membawakan saya perasaan yang mengbahagiakan , ia pun membawakan senyum yang amat lebar dan ia menunjukkan gigi yang asmaradanta saya . Itu sahaja yang saya hendak berkongsi dengan pembaca-pembaca saya , terima kasih .

No comments:

Post a Comment