Sunday, July 18, 2010

assalamuailaikum semua !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saya baru balik dari Compleks Berenang Jurong . Saya berada di sana untuk berenang easdfaed . Saya sungguh suka hari ini kerana saya berenang dengan kawan-kawan saya , Zul , Ady , Umar dan Fareez . Walaupun bukan ramai , kita betul-betul rasa seronok . Hari saya bermula apabila mereka ajak saya untok berenang . Tanpa berat hati , saya pun hendak pergi . Kami semua jumpa di Macdonalds , yang berada di Northpoint , Yishun . Kita semua berada di sana dengan awal , kecuali Fareez . Dia sungguh lambat , dan alasannya ialah kerana dia harus mengambil duit dari ibunya . Apa sahaja lah si budak itu . Apabila kita berada di Chinese Garden , kita boleh nampak Compleks itu . Dari luar nampaknya sungguh menarik ! kita pun tidak sabar untuk berenang . Kita buat banyak aktiviti di sana . Ada banyak tempat di dalam compleks itu dimana kita boleh berenang . Ia sungguh menarik , macam hendak pergi lagi lah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment